Tre - antagligen de mest ohjälpsamma jag mött

Jag måste bara beklaga mig över mitt käraste tre. Har haft tre i typ 5år nu och har nästan alltid varit jätte nöjd. Förstår dock inte hur man kan vara så totalt otrevlig, och ohjälpsamma som dom varit det senasre tre dygnen. Det hela började med att jag fint beställde en ny telefon som skulle levereras till halmstad inom 2-3 arbetsdagar. I onsdags besällde jag detta och de sa då i affären att jag skulle ha den i halmstad tills på fredag. Skitfint. Igår, torsdag, ringer jag till kundtjänst för att försäkra mig om att paketet har kommit. Men nej det har inte ens blivit skickat... Så jag ber dom avbryta ordern så att jag istället kan gå in i trebutiken och skriva på pappren osv där. ABSOLUT det fixar dom. IDAG får jag likförbannat ett sms där det står att jag nu har förlängt mitt abonnemang för 499:- i månaden TROTS JAG BÅDE AVBESTÄLLT DET OCH INTE SKRIVIT PÅ NÅGOT. Jag ringe till kundtjänst och frågar vad i helsike dom sysslar med, dom säger att de inte kommit in något och att paketet skickats I ALLA FALL. Jag ringer de som sa dom avbrutit och dom säger att det har dom gjort men att det kanske inte kom fram.. Och efter att ringt posten, tre tre tre posten igen och tre igen är allt dom kan göra att tänka sig betala frakten för att PÅ ONSDAG skicka vidare mitt paket som absolut senast måndag skulle vara i halmstad. Enligt posten är pakete fortfarande inte skickat och enligt tre är det i halmstad. Vem har rätt?  Ja inte fan är det tre i alla fall, för dom kan ju absolut inet stoppa att det skickas, och inte helelr är det deras fel att dom 2 ggr. TVÅ ggr inte kunnat hålla det dom sa. OM jag mot alla odds stannar hos tre kommer dom fan få göra något fantastiskt först.
De senaste dom hade att säga nu efetr att ringt till gud och alla människor konastant i 4 timmar är " vårt system ligger nere så vi kan inte hjälpa dig just nu" NÄHÄ MEN NI UNDE GJORT DET FRÅN BÖRJAN SOM NI SA JÄVLA JUBELIDIOTER. Fy fan för tre och deras anställda. Dessutom har ett flertal av dom varit extremt otrevliga. Puckon!

Johan Wistrand

Hej Matilda,



jag beklagar att du inte har fått den service du har förväntat dig.



Jag skulle hemskt gärna vilja se närmare på ditt ärende, har du möjlighet att maila mig dina kunduppgifter?



Med vänlig hälsning

Johan Wistrand

3Kundrelationer

2011-09-13 | 16:23:13 | http://www.tre.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Matilda Andrén
»Kontakt: matildaandren@hotmail.com

»Om mig: Jag heter Matilda, kommer ifrån sommarstaden Halmstad men flyttade upp till Stockholm strax efter att jag fyllt 17 år. Här jobbar jag som servitris på Oleary's och lever loppan. I bloggen kommer ni att kunna läsa om det mesta. Jag har ingen direkt genre på min blogg, den är en allt-i-allo-blogg helt enkelt. Enyoj!